Proč jste...
...nenašli v databází svou, již do formuláře, zadanou fretku ? ? ?
Důvodů může být hned několik:
Pokud ještě neuplynulo 15 dní od doby, kdy jste vyplňovali formulář:
- pravděpodobně jsem zahlcena jinou činností, než je zadávání údajů do databáze. Nezoufejte, je tady totiž možnost, že Váš email je čekající v řadě. ;o) Jsme jenom lidé, a tak se stává i to, že někdy nemůžeme dělat právě to, či ono.
- Nebo se také mohlo stát, že jsem zrovna Váš email přehlédla a přijdu na něj až třeba později.
- Anebo jste se mohli při zadávání Vašeho emailu splést a to je také důvod, proč jsem ještě fretečku nezařadila.
Potřebuji totiž platný kontakt, abych se mohla domlouvat o různých změnách. Pokud Vám tedy nebyl doručen ani zkouškový email, může to být způsobeno právě chybou neplatného emailu.
Pokud je to už déle, než 15 dní, zkuste se prosím podívat na následující seznam emailů, ze kterých mi přišli údaje, ale kontrolní email mi byl vrácen, jako nedoručitelný. Mohli jste se pouze splést, pokud je tomu tedy tak, Nemusíte vyplňovat formulář znovu, ale stačí jen odeslat nový email už jen s Vašim jménem a jménem Vaší fretky.
Seznam údajů, které mi byly zaslány:
Od: lucyy@zoznam.sk | 18.9.2006 - 08:58
Kraj: Karlovarský
Fretka: Jaroslav Xaver
Čekám na kontrolní email.
Od: lucyy@zoznam.sk | 1.9.2006 - 15:54
Kraj: Košický
Fretka: Quinzi
Čekám na kontrolní email.
Od: MichalBN@atlas.sk | 31.8.2006 - 18:54
Kraj: Trenčianský
Fretka: Justin
Čekám na kontrolní email.